Pages

Friday, December 17, 2010

KomenSen: MARILAH MASUK CONTEST PERTAMA ANJURAN SAYA !


Apa yang anda perlu buat hanyalah:

"nyatakan nama negara luar yang pernah saya
pergi / tajuk entri yang berkaitan / tarikh ia disiarkan".

(Jika lebih dari satu entri untuk satu negara yang pernah saya pergi, memadai dengan menyebutkan satu entri sahaja sebagai dalil)

Contoh jawapan:

1. Indonesistan / Jalan-jalan di kebun buaya tapi tak jumpa / 31 Ogos 2010.

2. ...... , dan seterusnya.


Terma dan Syarat.


A. Yang Wajib.

1. Buat satu entri tentang contest ini dan linkkan ke blog ini. DONE

2. Lekatkan banner di atas dalam entri tersebut dan juga di sidebar dan biarkan di situ sehingga keputusan disiarkan. DONE

3. Mesti menjadi follower. Kalau belum, sila jadi follower dahulu.DONE

4. Jawapannya hendaklah diberi di ruangan komen entri ini sahaja. DONE

5. Tag 3 rakan blogger anda untuk turut serta. DONE

B. Yang Di Larang.

1. Anak-anak dan saudara-mara al-lavendari tidak dibenarkan menyertai contest ini.


C. Yang Lain-lain.

1. Kalau ada jawapan betul yang sama, jawapan yang mula-mula diterima akan dipilih.

2. Tarikh tutup kontes ini adalah 10 hari dari sekarang dan pemenangnya akan diberitahu dalam blog ini.

3. Pemenang akan dipilih oleh saya sendiri kerana sudah pasti saya tahu ke mana saya sudah pergi.


Selamat mencuba dan semoga berjaya.


0 comments: